سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك .

سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك

گريس پمپ بادي

يكي از مهم ترين بخش ها در نگهداري پمپ روان كاري آن است. گريس پمپ وسيله اي است كه براي روان كردن قطعات مانند خودرو ها، چرخ دنده ها و ياتاقان ها يا دستگاه هاي صنعتي استفاده مي شود. روان كاري پمپ به وسيله ي استفاده از گريس پمپ باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه ها مي شود. براي روان كاري به جاي روغن مي توان از گريس پمپ استفاده كرد. گريس پمپ بادي يكي از انواع گريس پمپ ها مي باشد كه در سايز ها و فشار هاي مختلف به كار مي رود. گريس پمپ مي تواند نيروي اصطحكاك را كم كند و از خوردگي لوازم و قطعه ها جلوگيري مي كند. پس براي عملكرد بهتر و خروج چربي ها و آلودگي ها به گريس پمپ بادي نياز داريم. با گريس كاري دستگاه ها كمتر به تعمير نياز دارند و بهتر از قبل عمل مي كنند. براي هواگيري گريس پمپ بايد روي پوشش آن وزنه به اندازه ي گريس پمپ قرار دهيم. از گريس پمپ بادي در جاهاي غير قابل دسترسي و پيچيدگي دستگاه مي توان استفاده كرد. در فروشگاه ها گريس پمپ بادي بسياري وجود دارد كه بايد نوعي از آن متناسب با مصرف دستگاه ها با كيفيت خوب را خريداري كنيم. اكثرا گريس پمپ بادي با باتري كار مي كند ولي بعضا برقي هم هستند. براي عملكرد بهتر لازم به گريس پمپ بدون ذرات شست و شو و اضافه است. گريس پمپ بايد به صورت مداوم بر دستگاه ها انجام شود چون پمپ ها در فشار شديد عملكردشان هستند.

 گريس پمپ بادي

انواع گريس پمپ ها 

گريس پمپ بادي، گريس پمپ دستي، گريس پمپ برقي

تاثير گريس پمپ بادي

گريس پمپ بادي باعث طول عمر بيشتر محصولات مي شود.
به وسيله ي گريس پمپ بادي مصرف انرژي هم پايين مي آيد.
هزينه ي تعميرات كمتر مي شود.
اگر قصد خريد گريس پمپ بادي را داريد و در عين حال كيفيت بالاي محصول برايتان اهميت ويژه اي دارد بهتر است به سراغ شركت توان پايش ماد برويد .

 

گريس پمپ بادي...


برچسب: گريس پمپ بادي، گريس پمپ فشار قوي، گريس پمپ بادي كوچك، دستگاه گريس پمپ، گريس پمپ پنوماتيكي، پمپ انتقال گريس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۵:۵۶ توسط:تكتم حداد موضوع: گريس پمپ بادي نظرات (0)

گريس پمپ

روان كاري پمپ ها يكي از مهم ترين بخش ها در نگهداري پمپ است. روان كاري پمپ به وسيله ي گريس پمپ باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه ها مي شود. زماني كه نمي شود از روغن استفاده كنيم هم مي توان از گريس پمپ استفاده كرد. پس براي حركت آسان و خروج چربي ها و آلودگي ها به يك گريس مناسب نياز داريم. گريس پمپ وسيله اي براي روان كردن در انواع چرخ دنده ها يا دستگاه هاي صنعتي و خودرو ها استفاده مي شود. گريس پمپ مي تواند نيروي اصطحكاك را كم كند و از خوردگي لوازم و قطعه ها جلوگيري مي كند بدين ترتيب دستگاه ها به تعمير كمتري نياز پيدا مي كنند و مي توانند به خوبي كار كنند. زماني كه گريس پمپ را هوا بگيرد بايد روي پوشش آن وزنه به اندازه ي گريس پمپ قرار دهيم. گريس پمپ باعث عملكرد بهتر دستگاه هم مي شود و در جاهاي غير قابل دسترسي و پيچيدگي دستگاه مي توان از گريس پمپ استفاده كرد. در فروشگاه ها گريس پمپ هاي زيادي وجود دارد كه بايد گريس پمپ مناسب با كيفيت خوب را خريداري كنيم و به هر فروشگاهي اعتماد نكنيم. بعضي از گريس پمپ ها برقي بوده و برخي ديگر با باتري كار مي كنند. گريس پمپ بايد به صورت مداوم بر دستگاه ها انجام شود چون پمپ ها در فشار شديد عملكردشان هستند بنابراين براي عملكرد بهتر لازم به گريس خوب است كه بدون ذرات شست و شو و اضافه باشد. قيمت انواع گريس پمپ نيز متفاوت است .

 گريس پمپ

تاثيرات گريس پمپ ها بر روي لوازم

باعث طول عمر بيشتر محصولات مي شود
باعث كاهش اكسيداسيون و خوردگي مي شود
هزينه ي تعميرات كمتر مي شود
انواع گريس پمپ ها 

گريس براي پمپ بادي
گريس براي پمپ دستي
گريس براي پمپ برقي

شركت توان پايش ماد يكي از برترين شركت هايي مي باشد كه در زمينه ي توليد و فروش انواع گريس پمپ هاي باكيفيت فعاليت مي كند .

گريس پمپ ...


برچسب: دستگاه گريس پمپ، گريس پمپ برقي، گريس پمپ دستي، گريس پمپ بادي، سيستم روانكاري مركزي اتوماتيك، گريس پمپ مركزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۲:۱۸ توسط:تكتم حداد موضوع: گريس پمپ نظرات (0)

پمپ ديافراگمي

پمپ ديافراگمي از مدل هاي پمپ جابجايي به صورت مثبت هستند. از پمپ ديافراگمي در صنعت هاي زيادي از قبيل صنايع شيميايي، صنعت نفت و گاز و صنايع كاشي و سراميك استفاده مي شود. انواع پمپ ديافراگمي به صورت بادي، دستي و برقي است. پمپ ديافراگمي از لاستيك يا تفلون ساخته شده اند كه در هر طرف آن از از شير هايي براي تخليه با پمپاژ سيالات استفاده مي شود. اكثرا پمپ ديافراگمي به صورت مكانيكي عمل مي كند ولي برخي از آن ها نيز با فشار هوا كار مي كنند. پمپ ديافراگمي مي تواند با هواي فشرده يا در خلا كار كنند. در پمپ ديافراگمي مسير حركتي با يك ميله ي ارتباط دهنده قابليت تنظيم را دارد. براي منتقل كردن مواد شيميايي، پمپ ديافراگمي بايد از فولاد ضد زنگ ساخته شود تا در شرايط مختلف مقاوم باشد. ياطاقان نگهدارنده بايد از نوع بوش و غلاف باشد. در پمپ ديافراگمي سيال به صورت ضربه اي مي باشد.

 پمپ ديافراگمي

انواع پمپ ديافراگمي

پمپ ديافراگمي كه يك طرف سيالي قرار دارد كه پمپاژ مي شود و طرف مقابل سيال هيدروليك يا هوا وجود دارد و در آن دو شير يك طرفه قرار گرفته است.
پمپ ديافراگميجابجايي مثبت كه برقي است و از طريق يك الكترو موتور به يك اهرم حركت مي كند و در يك سمت هوا قرار گرفته است.

بعضي از سيالات قابل استفاده در پمپ ديافراگمي

پودر، اسيد، چسب، رنگ و حلال - روغن، مواد نفتي و گريس ها – مايع هاي نوشيدني و سس – انواع سيالات پودري.

مزيت پمپ ديافراگمي

ضد انفجار بوده به دليل حذف شدن آتش -  نگهداري و تعمير آسان - روش كاري ساده پمپ ديافراگمي - بدون هوا گيري مكش انجام مي دهد - كاركرد به صورت خشك - قابل تنظيم بودن فشار پمپاز در پمپ ديافراگمي - نصب ساده حتي در محل هاي خشك - نشتي كم

پمپ ديافراگمي با كيفيت را مي توانيد از فروشگاه ابزار لوب تهيه نماييد .


برچسب: پمپ ديافراگمي، پمپ ديافراگمي بادي، پمپ ديافراگمي پنوماتيكي، پمپ ديافراگمي هاسكي گراكو، پمپ ديافراگمي گراكو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۹:۵۴ توسط:تكتم حداد موضوع: پمپ ديافراگمي نظرات (0)

ساكشن روغن موتور

در تعميرگاه ها و مراكز سرويس خودرو معمولا شاهد تخليه روغن موتور از طريق پيچ كارتل هستيم. اما در بعضي از ماشين ها مثل 206 به دليل عدم دسترسي به پيچ كارتل بايد از دستگاه ساكشن روغن موتور استفاده كرد. طرز كار دستگاه ساكشن روغن موتور به شرح زير است:

لوله كمپرسور باد را به مخزن دستگاه ساكشن روغن موتور متصل مي كنيم. با توجه به تعبيه لوله ونتوري در سر راه لوله، پديده ونتوري رخ مي دهد. در نتيجه در اثر افزايش سرعت هوا، فشار افت پيدا مي كند. افت فشار باعث بوجود آمدن خلا در مخزن دستگاه ساكشن روغن موتور شده، به همين جهت با اتصال شيلنگ تخليه روغن از يك طرف به موتور ماشين و از طرف ديگر به مخزن دستگاه ساكشن روغن موتور، جريان روغن از فشار مثبت به طرف فشار منفي رفته، در نتيجه روغن سوخته از موتور ماشين به مخزن دستگاه ساكشن روغن موتور تخليه مي شود.

ساكشن روغن موتور

بعضي از دستگاه هاي ساكشن روغن موتور شامل يك فانوسي هستند تا كاربر بتواند حجم روغن تخليه شده را مشاهده نمايد. با اين وجود استفاده از دستگاه تعويض روغن موتور با فانوسي  ضروري نمي باشد. چون در اثر ساكشن هوا كل روغن موجود در موتور تخليه مي شود و بازرسي چشمي روغن از طريق رنگ كار علمي نمي باشد. 

به منظور اطلاع و آگاهي از مشخصات انواع دستگاه تعويض روغن موتور با فانوسي، بدون فانوسي، با قيف و حجم مخازن مختلف با فروشگاه ابزار لوب تماس بگيريد.


برچسب: دستگاه ساكشن روغن موتور، دستگاه تعويض روغن موتور، پمپ بادي مكش روغن موتور، دستگاه شستشوي روغن موتور، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۷:۲۹ توسط:تكتم حداد موضوع: گريس پمپ نظرات (0)