سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

دستگاه گریس پمپ

در کارخانجات، صنایع کشاورزی و ماشین آلات روانکاری قطعات و ماشین آلات از عملیات مهم در تعمیر و نگهداری جهت افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آنها می باشد. با روانکاری در بازه های زمانی مشخص و مقدار درست، می توان هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری ماشین آلات و قطعات را کاهش داد.

برای روانکاری از گریس استفاده می شود، چرا که باعث جلوگیری از سائیدگی می شود و در برابر خوردگی و نشتی مقاومت دارد. در روانکاری با دست معمولا گفته می شود که به دلیل دقت ناکافی در پاک کردن گرد و غبار در اطراف قطعه این امکان وجود دارد که گریس با آلودگی و گرد و خاک وارد قطعه شود و باعث خوردگی قطعه شود.

از دستگاه گریس پمپ به طور کلی برای گریسکاری چرخ دنده، یاتاقان، بلبرینگ در خودروها و ماشین آلات کشاورزی و دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند. در واقع گریس پمپ، گریس را به قطعات و دستگاه ها پمپاژ می کند. کارخانه های صنعتی، اتو سرویس ها، گاراژها، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از جمله مکان هایی هستند که نیاز به دستگاه گریس پمپ در آن ها یک امر ضروریست.

سه نوع دستگاه گریس پمپ در صنایع استفاده می شود: گریس پمپ بادی یا پنوماتیکی و گریس پمپ برقی و گریس پمپ دستی.

گریس پمپ دستی به علت ابعاد کوچک، برای روانکاری با حجم کم استفاده می شود. کار با گریس پمپ دستی آسان است. پس از پرکردن مخزن ، نازل را در محل مورد نظر قرار دهید و بافشار دادن دسته گریس کاری انجام می شود.

 گریس پمپ دستی

گریس پمپ بادی با ابعاد بزرگ و در صنایع به کار می رود و برای حجم بالای گریس مناسب است و به دلیل بزرگ بودن و وزن بالاتر می توان از چرخ دستی برای جابجایی استفاده نمود.

 دستگاه گریس پمپ بادی

گریس پمپ برقی برای روانکاری نقاط زیاد در سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک استفاده می شود. این گریس پمپ ها تنوع زیادی در صنعت از نظر حجم مخزن دارند. 

 


برچسب: دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ برقی، گریس پمپ دستی، گریس پمپ بادی، سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک، گریس پمپ مرکزی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۳:۴۹ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)